Lista de dorințe 0
Toate categoriile

Garanție


Exigența noastră pentru calitate, grădina ta pentru eternitate


Satisfacția clienților reprezintă o prioritate pentru ROA Garden. De aceea, expediem doar plante viabile, verificate temeinic, înainte de împachetare și expediere. Specialiștii noștri recomandă ferm despachetarea coletului și hidratarea răsadurilor, imediat după livrare.

Este esențial să acorzi atenție condițiilor de stocare a materialului săditor viu între momentul primirii comenzii și momentul sădirii/plantării, deoarece acestea afectează procesul de înrădăcinare și dezvoltarea optimă a plantelor.

Orice aspecte neconforme, atât cantitative, cât și calitative, ar trebui raportate în scris, exclusiv la adresa de e-mail [email protected], în decurs de maxim 48 de ore de la primirea coletului.

Reclamațiile depuse după acest termen vor fi considerate nefondate. Te rugăm să ai în vedere că produsele pe care le comercializăm sunt plante vii, susceptibile la mici deteriorări, în timpul transportului. În cazul în care nu sunt cultivate conform instrucțiunilor, există riscul ca acestea să nu supraviețuiască. Pentru orice probleme întâmpinate, te invităm să profiți de garanția oferită.

 

Garanție de buy-back

Conform legii OG.34/2014, consumatorul are dreptul să notifice comerciantul în scris că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produsului comandat. Însă, consumatorul va trebui să suporte costul aferent returnării produselor, în caz de retragere.


Garanție: 30 de zile calendaristice

Dacă întâmpini dificultăți cu materialul săditor viu achiziționat și plantat conform specificațiilor, te rugăm să ne contactezi în termenul maxim de 30 de zile, la adresa de e-mail [email protected]. Menționăm că orice sesizare depusă după expirarea acestei perioade sau prin intermediul altor platforme (Facebook, Instagram, YouTube, WhatsApp, TikTok) decât cea specificată anterior nu va fi luată în considerare.


Garanție la bulbi de flori și semințe

În cazul în care comanda ta conține bulbi sau rizomi de flori de la ROA Garden, te rugăm să le verifici integritatea la primire.

După plantare, bulbii și rizomii nu mai sunt acoperiți de garanție, deoarece aceștia pot suferi din motive independente de eforturile noastre. Câteva dintre cauzele care pot afecta produsele mai sus menționate sunt dăunătorii, apa în exces sau insuficientă, înghețul ori canicula.

Având în vedere faptul că semințele comercializate de ROA Garden au o rată de germinare, garantată de producători, care depășește 95%, garanția nu acoperă germinarea semințelor. 


Procesarea sesizărilor: 4 zile lucrătoare

Timpul maxim pentru răspuns și soluționare a reclamației este de 4 zile lucrătoare. În acest interval, sesizarea ta va fi analizată și se va lua o decizie privind posibilitatea de înlocuire a produselor reclamate și returnate sau rambursarea contravalorii acestora.


Înlocuirea produselor: Gratuit

Dacă soluționarea presupune înlocuirea produselor, costurile de transport vor fi acoperite de ROA Garden. Vei primi materialul săditor viu, fără a plăti nicio taxă suplimentară.

Cum poți face o sesizare:

Pentru a iniția procesul, trebuie să te asiguri că deții factura aferentă comenzii (în format fizic sau electronic), dar și eticheta originală a produsului/produselor reclamate. Te rugăm să ne trimiți sesizarea ta la adresa de e-mail [email protected], însoțită de o fotografie a produsului în cauză și anexând următoarea cerere de returnare: FORMULAR RETUR.

În cazul în care reclamația este îndreptățită, ai garanția că produsul tău va fi înlocuit pe cheltuiala noastră sau contravaloarea îți va fi rambursată în maxim 15 zile calendaristice de la decizia de retragere și acceptare a returului, într-un cont bancar sau prin madat poștal, la adresă.

Garanția nu este valabilă în următoarele situații:

   clientul nu poate prezenta dovada achiziției, aceasta fiind reprezentată de factura primită.

   problemele sesizate sunt produse de dăunători sau condiții meteorologice nefavorabile, precum ger, grindină, secetă, inundații etc.

   nu au fost respectate instrucțiunile de plantare și îngrijire sau materialul săditor este păstrat, plantat ori îngrijit în        condiții diferite față de cele recomandate.